יום שבת, 21 במרץ 2015

31


שלשום חגגתי יומולדת 31.

כמה הרבה קרה בשנה הזאת! המון.

אלון ואני יצאנו לדייט בן שעתיים בבית התה. הרשיתי לעצמי לחטוא ולהתפנק בחצי סקון עם קליפות הדרים מסוכרות.




אחרי שהסעתי את אלון לעבודה נסעתי ל-DSW וקניתי לי ארבעה זוגות במתנה - זוג סנדלים, שני זוגות נעליים יפות וזוג נעלי ריצה. מ-DSW המשכתי לאולד נייבי, שם קניתי לי חצאית קיצית אחת.



חזרתי הביתה ודיברתי עם מתן ואחר כך עם נועה בזמן שהכנתי ואכלתי צהריים.
אחר כך העברתי קצת זמן שקט בבית לפני שנסעתי לאסוף את עדו מהגן. גם הזמנתי כרטיסי טיסה לביקור השנתי שלנו בישראל, מתנת יומולדת מושלמת.

עוד נשאר לי לקבוע תור למסאז׳ בזכות כרטיס המתנה שקיבלתי באדיבותו של אלון.



אני שמחה שיום ההולדת הזה מוצא אותי בבריאות משתפרת.

בשנה הקרובה אני מאחלת לעצמי להיות סלחנית יותר כלפי עצמי ואחרים. להיות יותר נוכחת ופחות חרדה. להמשיך להתקדם מקצועית, דבר שקורה בחודשים האחרונים ומרגש אותי מאוד. להאט ולשים לב לפרטים. לנשום, להוריד דופק.
לאהוב ולהיות נאהבת, לכייף ולשמוח.



תגובה 1:

  1. מזל טוב דפנה!
    מאחלת לך הרבה רגעי שמחה וסיפוק
    תמר

    השבמחק