יום שבת, 23 ביולי 2016

תם הטקס

בפעם שעברה הודעתי כאן על הקפאתו של הבלוג וכעת אני מודיעה על סגירתו.
החודשים האחרונים או למעשה קצת למעלה משנה שכבר החיים שלי קשים, לעתים קשים מאוד. המחלה, האמהות, ההתפטרות הכפויה מהמיון והכישלון להתניע את השלב הבא בחיים המקצועיים שלי, האובדן הכואב עד אין היכר של סבתא שלי, כולם גבו ממני מחיר כבד. אין יותר מקום לבלוג הזה בחיים שלי ואין לי יותר אנרגיות אליו.

חזרתי לצייר, חזרתי לשיר (אם כי כרגע אני מחוסרת קול, it's the time of the season), חזרתי לטיפול.

חזרתי לדבר עם אמא שלי שיחות חולין ושיחות אמיתיות. הפסקתי לכעוס עליה, הסברתי, התנצלתי, התנצלותי התקבלה. 12 צעדים בדרך להחלמה, השלמה ושקט פנימי נצחי. איתה ועם רבים אחרים בחיי שנפגעו מהתנהגויות שונות שלי, תמיד ללא כוונה.

הבלוג הזה נולד מתוך צורך במידע על המעבר לארה"ב כאחות.

עברנו הנה לפני חמש שנים. התאקלמנו.
השגתי רישיון בזיעת כפיים, מצאתי עבודה ואני עובדת ועובדת טוב.

תם ונשלם.

פתחתי בלוג חדש, אנונימי, שעוסק בנושאים קצת שונים ואולי בעתיד יתמקד קצת יותר בסיעוד, במיוחד זה של הוספיס, אם יתברר שאכן אני מצליחה להמשיך גם להיות אחות וגם להגשים את חלום חיי ולעבוד עם אנשים הנוטים למות. הוא אנונימי, כאמור, לא מחובר למייל הזה ואיני משתמשת בו בשמי. הכל בכוונה. יודעי סוד ושומרו הובאו בידיעתו.

המעוניינים בעצות ויעוץ על מעבר לארה"ב ועבודה כאן כאחים ואחיות מוזמנים להמשיך לפנות אליי, כמו גם חולי קרוהן וקוליטיס המחפשים תמיכה ומענה. נוכל לארגן יעוץ סקייפ תמורת סכום סמלי.

שמרו על עצמכם, בריאות, אושר, נחת ואריכות ימים.



אמן כן יהי רצון

7 תגובות:

  1. עצוב לי שקשה לך
    אהבתי לקרוא אותך, יש בנו דברים דומים :)

    "יהיה (לנו) טוב, טוב מטוב. זה מתחיל כבר בבוקר בבוקר"

    השבמחק
  2. עקבתי אחרייך מתחילת הדרך (כולל ימים שלמים מול המסך בעבודה, במקום לעבוד כמובן). מקווה ומאחלת שהדברים ישתפרו ויסתדרו, בכל המישורים. בהצלחה.

    השבמחק
  3. קוראת אותך הרבה זמן והצטערתי לשמוע על הקשיים. זה טוב שאת מארגנת לעצמך את החיים מחדש וקובעת סדר עדיפויות. את כותבת נפלא ואין לי ספק שעוד תחזרי לכתיבה בצורה כזו או אחרת.
    אשמח לקרוא גם בבלוג החדש אם יתאים לך.
    ג'וליאנה
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=223913

    השבמחק
  4. התחלתי לקרוא כאן כשהאפשרות לעבור לארה"ב לצורך דוקטורט הפכה לאמיתית. במשך השנים היו דברים דומים שקרו לנו (שתינו ילדנו כאן את הילד/ה הראשונ/ה שלנו) ודברים שונים. אני אתגעגע לכתיבה שלך. מקווה שתמצאי שלווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת למה אני לא מצליחה לשים בתגובה שם, זו דולי.

      מחק
  5. קוראת אותך הרבה זמן (ואפילו בזכות פוסט שכתבת מצאתי לפני כמה שנים מורה ליוגה).
    אשמח להמשיך אם מתאים לך.
    אני ב shalom.lasfarim@gmail.com

    השבמחק
  6. כבר עוקבת אחרייך הרבה זמן, אין לי ספק שתצליחי לפרוח מחדש! הייתי רוצה להמשיך לקרוא אותך גם עם שינוי אדרת! Maya_grad@hotmail.com

    השבמחק